Wednesday, October 08, 2008

Republika BANANA

:: pentru toti exoticii din Republika BANANA



::






:: here you can be as exotic as the surroundings of your country ::
join us and a fresh new exotic happiness is guaranteed!

no words, just pure joy! you guessed already: it is the Island where everything is possible/ right here in Republika BANANA ::




:: ecsotici neinfricati de ploaie ::






:: Barbi surprinsa de un paparazzi la plaja ::



:: insistent :: :/



:: Barbi-doll relaxata ca intotdeanuna ::



Ecsotism cu forta impotriva fortelor de ordine

:: pe sistemul LOOK BUT DON'T TOUCH presedintele Republicii BANANA nu vrea ca vegetatia insulei sa fie atinsa
au fost totusi cateva minute in care doritorii de ecsotism au reusit sa se bucure de umbra palmierilor si plaja incredibil de fina ::






:: BANANA nu moare ci se transforma :: cauciuc and ecsotic : together we can do more



::



::



::



::



49 comments:

viviana druga said...

:: when is the right time to photo-shoot you ? ::

Anonymous said...

Super taree... im in.

Anonymous said...

hahahahahaha ! great pictures !

Anonymous said...

adica chestia asta o sa se mai intample? e misto ideea:)

Anonymous said...

you guys are nuts! damn, i'm in

Anonymous said...

Foarte tare! Felicitari ptr initiativa !!! :))

Anonymous said...

foarte tare fratilor; sa mor io, initial credeam ca suntei pe plaja pe undeva. vedeti ca mai sunt palmieri si pe la brancoveanu :))

nadire said...

excelent :-D

viviana druga said...

:: puteti sa va programati pentru poze :: chiar m-as bucura :)

Anonymous said...

Foarte tare Fratilorrrr !!! Respect ! Mi-ati luato inainte cu asta :))))))

Anonymous said...

Bravo! Felicitari! Foarte tare

Anonymous said...

Cand e urmatoarea sedinta foto? :)) Hai sa ne organizam putin.. :P

viviana druga said...

:: facem sedinte individuale in timpul saptamanii(vino cu galetusa, lopatica, colacul, delfinul sau alte fantezii exotice) si organizate (de obicei sambata si duminica intre 6.30-7.00) ::

:: spune cand vrei si facem! fa-ti singur/a scenariu ::

:: va fi anuntata aici urmatoarea sedinta TROPICAL MASS ::

Anonymous said...

Chiar o idee buna.. ma bucur ca mai sunt astfel de oameni prin Romania.

poqe said...

Imi trebuie acreditare pt foto? Pot sa vin cu maimuta?

viviana druga said...

da clar poti sa aduci maimuta inapoi in mediul ei //

nu e nevoie de nici o acreditare pentru cei care vin in slip :\

eusebio said...

bestial! de ce 7, de ce politie?

viviana druga said...

:/ am incercat sa facem plaja la alte ore dar n-a mers (police) asa ca ne-a mai ramas 7 dimineata :: macar nu-s ultraviolete

GentianAndreea said...

i`m in daca ma primiti. Dar Sambata o sa fiu plecati. vineri exista amatori ?

Anonymous said...

nenea cu delfinul e criminal :))

viviana druga said...

:: s-a incercat si vineri dar fara rezultat (o mireasa si un marinar au trebuit sa plece acasa din voiaj fara poza cu palmieru)::

Anonymous said...

BRAVOO!!! SUNTETI MEGA TARI!

Anonymous said...

ecsoticii ies dupa ploaie

Anonymous said...

deci se face si maine?

Anonymous said...

Adica azi.

viviana druga said...

:: nu s-a mai facut MASS duminica
de acum pana sambata viitoare doar session-uri foto individuale

:/

Nico said...

Ok, va credeti interesanti si e fun ce faceti. Dar de ce sa nu avem palmieri de decor? Din pacate nu fac parte din vegetatia tarii noastre. Din pacate! Pt ca mie imi plac f mult si ma bucur sa-i avem chiar si acomodati fortat. Plopi si brazi vad pe toate coclaurile, un palmier chiar imi inveselestie ziua. De ce nu faceti o campanie pro palmieri? Sau vreti cumva sa promovati taierea lor? Ecologistilor ce sunteti!

nadire said...
This comment has been removed by the author.
nadire said...

nu cred ca are nimeni nimic impotriva palmierilor... doar ca asa cum sint montati pe insulita aia, in pietrisul ala alb si in acel ambient, arata ca un petec de arabia saudita in piata universitatii... ceea ce-i destul de aiurea.
mie nu-mi da o senzatie placuta privelistea, sincer...
as fi preferat niste panselute sau petunii.
asta-i. si eu adooor palmierii. dar nu asa.

Nico said...

da, puteau sa-i puna intr-un decor mai potrivit, nu zic nu. dar eu ma bucur ca-i avem si asa. ma costa cam mult sa iau avionul cand mi-e dor sa vad palmieri (in aer liber ca nu ma omor dupa sere)...

viviana druga said...

:: pe de-o parte proiectul Rebublika BANANA are o nuanta ironica in legatura cu faptul ca noi ne-am trezit cu vegetatie exotica in centrul capitalei; intrebarea se pune: pe cine incercam sa impresionam cu aceste plante cand exista atatea probleme de rezolvat?

*
DAR nu trebuie tradus ca un protest anti palmieri. Din contra. *

:: asa cum sunt acum amplasati: izolati pe o insula inexpugnabila (nu exista acces pentru pietoni si risti o amenda de 100 RON daca traversezi neregulamentar) nu exista decat ca si decor bananier si nu sunt pentru oameni. Ce am facut eu a fost sa functionez ca si calauza la 7 dimineata si sa aduc oameni
pe o insula paradisiaca. Rezultatul a fost exuberant: corpuri in "soare" intr-un decor ex-comunist. O dihotomie care cumva cerea o serie de fotografii.

Nico said...

Ma bucur ca nu aveti ceva cu ideea de a avea palmieri plantati prin Bucuresti. Din pacate nu fac parte din vegetatia autohtona. Sper numai sa nu se renunte la ei sau la a planta altii prin capitala din cauza ca face lumea bascalie de ei. Nu mi-ar placea nici sa se plimbe toti pe langa ei si sa le rupa frunzele cum se practica pe la noi, cred ca nu degeaba i-au "izolat" pe insula. Oricum, lasand asta la o parte, fotografiile sunt tare amuzante. Eu o iau in mod pozitiv - palmierii au dat bucurestenilor un nou prilej de a se distra :)

Anonymous said...

Substratul motivatiei mi se pare rudimentar; eu vad niste "artisti" incercand sa-si faca publicitate, si intr-un mod indecent- mi-ar fi rusine sa imi arat underwear-ul si burta pretinzand ca asta face parte si din meseria mea. Parca eram Homo s.sapiens, nu H.penibilis...
Daca "palmieri ne mai trebuiau", de ce nu protestati pentru rezolvarea unor reale probleme, in acelasi registru ironic? Poate ca vi s-ar alatura mai multi. Anti- manelizare si tiganizare e o posibilitate, eventual?

Anonymous said...

:: poate pentru ca nu suntem xenofobi (nu pot sa cred ca problemele dvs reale sunt manelele si romii) si nu avem alte fobii in afara de faptul ca traim intr-un oras in care spatiul verde este de venerat si nu de folosit...

pace ::

Fram said...

vin si eu cu un al 2-lea/al 3-lea aparat foto....numai sa spuneti cand...

Anonymous said...

"Xenofobi"? Xenofobia e un termen inventat, o generalizare deloc logica si eficienta, dar nu are a face, ca tot nu are ce cauta aici. Este vorba de prostul gust, fie si la romani, care, intamplator, are ACEL grup ca sursa si nu altul.
Daca fac o trecere rapida in revista, pot afirma ca "manelele si romii" sunt una din problemele reale, nu doar a mea- si nu ma refer la purificare etnica drept solutie, ci la un contracurent care sa stavileasca acest complex de antivalori cultivate-sau tolerate- de xeni si respectiv...xenofili (asta o fi termenul?), tradus inclusiv prin proteste similare "Republicii Banana".
Cam ce probleme ar merita statutul de "reale", dupa dvs.? Va pot face o lista personala, dar ar fi irelevanta. La alt nivel, nu cred ca nu observati imbecilizarea generala, accelerata de "tiganizare si manelizare".
Si... dvs. chiar considerati aranjamentul ala "exotic" o problema?? E doar un kitsch care nu merita mai mult decat un comentariu ironic din mers!
Si, de fapt, mentionasem un "eventual" acolo- sa fie macar un motiv care sa sara pe scara importantei mai sus un pic de "genunchiul broastei".
Nu doresc sa sune jignitor, dar, realmente, daca nu aveti alte fobii in afara de cele mentionate, e inutil orice demers. Poate e vorba doar de publicitate, la ura urmei...
Pace... weed... si Salvia!

viviana druga said...

2x pace si mai putina ura

pace si :) love

Anonymous said...

am stat acuma si m'am distrat citind toate commenturile :)
ce caterinca nico asta, cum iubeste ea palmierii asa cu pasiune, haha.
si ca sa inchei, as spune ca imi super place cum am iesit in poze :D

Free door said...

au adus un palmier si nimeni nu mai stie cu asa veselie de planta cati au murit pe locul lui.
pe insula aia e loc de comemorare si sezut. sa te gandesti si sa retraiesti in zona interzisa scenariile petrecute acolo.

iar cu proiectul vostru, haha, ar fi calumea tare sa mai fie ''atacate'' asa si alte locatii cam din aceeasi ''carte'' tot de voi (noi) ori de altii.
sper pe bune ca gestul vostru sa i mobilizeze pe multi in a da start proiectelor de interventii in spatiul public. macar sa observe asta ...

pace.

Free door said...

quote this "traim intr-un oras in care spatiul verde este de venerat si nu de folosit"

Anonymous said...

ueeei... io ma gandeam sa imi iau shlapii de cauciuc (shanliang), colacu'cu ratusca (vuitton), prosopelu cu twity (gucci), slipul cu gluga (pacco rabane), avionu'(de la unirii la universitate) pana pe insula si sa frig o slanina (de porc taiat in spatele blocului) la umbra palimerilor in capitala celei mai diverse tari... poate trece kelu mushkiulos cu ferariul lui din care tuna maneaua si imi zice pe africana de sud: frate, ce mishteaux e acilea la bucale... ai tufe, palmieri, bosketi... cetz mai tre'?
...si pipitza de langa, cu ochii mari, entuziasmati si fixati pe obiectele mele de firma (am uitat sa mentionez slipii, firma "long & strong"): -maama, sa-mi crape fardu ca nici la mine acasa, in spania, nu-i mai frumos ca acilishea unde e palmieri africani...iubitu, ia ridica oleaca tricou' ca mi s-a facut pofta de slanina!
...io, sub palmier in pozitia ci ci mici (adica shezut pe vine), imi picur slana incinsa pe pita cu branza (rochefort de burduf), ma uit printre gene spre ferrariul care dispare in zare (spre unirii), imi rup o frunza de palmier sa am amintire de pe insula respectiva, imi adun obiectele valoroase, las gunoiul acolo (las' ca l-o strange careva) si cu slana in frigare, plec!

va urma!?!

Anonymous said...

mi-ar face placere sa stabilim o data si o ora ca sa ne strangem in piata victoriei pt un flash mob

sa strigam "hotii, hotii" 10 minute si sa plecam.

cred mi-ar face bine

Alexandra Albu said...

foarte tare ideea. de cand am vazut intamplator una din poze aici pe net, rad ca tampita ori de cate ori ii amintesc. foarte tare!!!!

casanova cat said...

păi înţeleg că palmierii trebuie comentaţi - însă construcţiile de cauciuc? alea sunt f. ok, form follows function, nu înţeleg de ce trebuie puse într-o oală cu palmierii. ruşine.

viviana druga said...

si palmierii din cauciuc fac parte dintr-un spatiu public si denota o nevoie de exotism care pe care eu o chestionez.

Anonymous said...

mama ce fotografii...! huhhh...!
deosebite!
"cand va fi MASS-ul din nou?"
mai stiu io niste papagali care-si serbau ziua de nastere , sau ceva de genul asta in parcul izvor!!! ha ha ha!
penibil....

viviana druga said...

:: MASS-ul a fost si va mai fi in Berlin de cand s-a anuntat pe 9 noiembrie 2009 ca BANANA este simbolul a caderii zidului si a uniunii estului cu westul

links here:

http://www.welt.de/kultur/article5097869/Wie-die-DDR-zur-Bananenrepublik-wurde.html

or:

http://www.welt.de/die-welt/politik/article5151619/Ausgerechnet-Bananen.html

or:


http://www.welt.de/politik/article2991680/Bananenrepublik-Variante-deutscher-Flagge-erlaubt.html

Anonymous said...

Sorry for my bad english. Thank you so much for your good post. Your post helped me in my college assignment, If you can provide me more details please email me.

viviana druga said...

m3dula@gmail.com - please use this email and I will come back with a text could also answer your questions.
best,

viviana druga